Стару будвлю розбрали в 1908 роц, неподалк збудували примщення товарного вокзалу,
Влада довгий час не помчала цього, та в 1907 року було прийнято ршення про його спорудження.
Вже в 1900 роц стало зрозумло, що Кив потребу нового вокзалу.
Початок ХХ столття був пов язаний з нтенсивним технчним розвитком залзниц.
Вокзал мав телефонний зв язок та електричне освтлювання за допомогою свтильникв ламп розжарювання.
Праворуч та лворуч вд головно споруди працювали ресторац та зали очкування пасажирв I-го II-го класв.
На привокзальнй площ було впорядковано стоянки взникв та дилжансв.
у стил староанглйсько готики (архтектор ¶. Вишневський).
Перший залзничний вокзал у Кив було споруджено в 1868-1870 з жовто цегли
Вже за перш пвроку залзницею скористалися 24742 людей.
Перша «чавунка» протягнулася на 428 верст. Швидксть невеличкого потягу складала близько 20 км/год.
Найдяльншу участь у реалзац цього проекту приймав граф
18 листопада 1870 вдкрилося регулярне залзничне сполучення мж Кивом Балтою.
При любом использовании размещенных здесь фотографий, гиперссылка на этот сайт ( ) является обязательной.
Для увеличения заинтересовавшего Вас изображения нажмите на него.
От Железнодорожного вокзала в сторону Чоколовки и Жулян
В раз будь-якого використання розмщених тут фото, гперпосилання на цей сайт ( ) обов язковим.
Для збльшення зображення, що Вас зацкавило, натиснть на нього.
Вд Залзничного вокзалу в бк Чоколовки та Жулян
Серя "Вд Залзничного вокзалу в бк Чоколовки та Жулян" (Фото Кива ::: Фото Киева ::: Photo of Kiev ::: Pictures of Kyiv)
Комментариев нет:
Отправить комментарий